Hoi, ik ben Rjimke!
Passie voor Koken
Mijn grootste passies zijn koken, reizen, sporten en genieten van de natuur. Door de jaren heen heb ik veel van de wereld mogen zien en onderweg heb ik me laten inspireren door verschillende culturen, smaken en kooktradities. Daarnaast heb ik in diverse restaurants gewerkt, waar mijn liefde voor goed eten en koken alleen maar verder is gegroeid.
Tien jaar lang heb ik met liefde en trots FOAM geleid. Wat begon als een vegan ontbijt- en lunchspot op een prachtige locatie in Den Haag, groeide uit tot een geliefde ontmoetingsplek voor een breed publiek. Met verrassende gerechten, aandacht voor kwaliteit en oprechte gastvrijheid wisten we keer op keer onze gasten te enthousiasmeren. Daardoor werd FOAM een begrip in Den Haag — geliefd bij veganisten én niet-veganisten.
Kookstudio the Kitchen
Naast FOAM heb ik in 2019 Kookstudio The Kitchen geopend. Mijn kookstudio is voor mij een echte happy place. Een plek waar alles samenkomt: lekker eten, creativiteit, gezelligheid en verbinding. Ik vind het geweldig om mensen te inspireren, nieuwe smaken te laten ontdekken en te laten zien hoe leuk, toegankelijk en verrassend vegan koken kan zijn. Of je nu een ervaren thuiskok bent of voor het eerst een mes oppakt, iedereen is welkom aan mijn keukentafel.
Voor mij gaat koken niet alleen over recepten, maar vooral over ontdekken, delen, proeven en genieten. Of ik nu in de keuken sta, aan het sporten ben of buiten in de natuur wandel, ik doe alles met enthousiasme en nieuwsgierigheid.
Ik kijk ernaar uit om mijn passie voor koken met je te delen!
UITSTEKEND Gebaseerd op 121 recensies Geplaatst op Google Frederic van DaeleTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Kort geleden hebben we met een groep van 10 man een fantastische vegan ‘Foodtrip around the World’ kookworkshop gevolgd bij Kookstudio the Kitchen in Den Haag. Het was een bijzonder leuke ervaring. Er was meer dan genoeg ruimte om te koken, te eten en op een ontspannen manier bij te praten onder het genot van een drankje. De gerechten waren verrassend smaakvol en bovendien heel eenvoudig zelf te maken. Rjimke was op de achtergrond perfect aanwezig als coach en gastvrouw. We hebben haar begeleiding en de gastvrijheid enorm gewaardeerd. Aanrader!Geplaatst op Google Fleur HartoghTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Super leuke avond gehad! Had het als cadeau voor mijn moeder haar 60e gegeven en we hebben echt genoten! We gingen 12 recepten Libanees eten maken en met elkaar opeten. Hele gezellige groep en alles verloopt soepel met heel veel leuke tips! Echt een aanrader!Geplaatst op Google Alex MartinezTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. The workshop we did was a lovely experience. Loads of flavours, everything was taken care of. Couldn't recommend it enoughGeplaatst op Google Rona BrokkelkampTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Superleuke kookworkshop (asian foodtour) gedaan. Het was goed geregeld, leuke recepten en heerlijk gegeten. Echt een aanrader!Geplaatst op Google Lonneke FeddesTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Samen met mijn team een kookworkshop gedaan bij The Kitchen. Dat was echt fantastisch. Hele leuke sfeer, goede uitleg en begeleiding van Rjimke. We hebben heerlijke gerechten gekookt en gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die een gezellige activiteit zoekt met een groepGeplaatst op Google Lenneke de LangeTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Mijn eerste kookworkshop-ervaring en dat stelt niet teleur! Ik heb dingen geproefd die ik nooit voor mogelijk had gehouden - nieuwe kruiden, nieuwe trucs, nieuwe feitjes. Een hoop kennis om mee terug de eigen keuken in te nemen! En dat alles in een gezellige ruimte, met leuke medechefs. Een echte 'family dinner' met mensen die elkaar pas in de keuken leerden kennen... wat wil je nog meer?Geplaatst op Google Marjolein van Braam MorrisTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Hele gezellige en leuke kookworkshop (niet als in 'leren koken' maar wel samen gerechten maken). Samen met vrienden gedaan, leuke recepten rond het thema 'Food around the World', goed uitgelegd en begeleid en daarna heerlijk opgegeten. Recepten kregen we later opgestuurd, kunnen we het thuis nog eens maken. Aanrader voor een uitje!Geplaatst op Google Aurelia SmithTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Fully recommend - I had a wonderful time at the workshop! It was super well organized, the food was scrumptious and the people were lovely.Geplaatst op Google Annick MulderTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. We hebben een fantastische kookworkshop gehad met ons team. Met 14 personen hebben we allerlei Aziatische vegan gerechtjes gemaakt. De recepten waren zowel in het Nederlands als in het Engels beschikbaar, en allemaal super lekker. Iedereen vond het een groot succes!
